20 Februari

Idag vart det skolan till och börja med, efter första lektionen hade vi håltimme. För att svenskan var inställd.
Sen så hade vi bild, månste faktiskt säga att min och josses bild, belv väldigt snygga på det stora pappret!
Efter bilden vart det engelska, hade glosförhör. Det gick väldigt bra faktiskt, klarade alla förutom 1.. Efter engleskan hade vi matte.. Men vi hade bara diagnos, och det var bara 3 stycken som behövde göra sista frågan som var VG-fråga. Det var jag och två andra.. Asså, jag fattar ingenting.. Jag ahr liksom VG i matte, fattar inte hur jag har fått det!! menmen, ibland är bra att man får bättre betyg. Sen efter skolan, var det in till stan och hämta kusinerna, ska vara barnvakt ikväll.. alex är 7 och marcus är 5. Så gick jag först till alex skola sen till marcus dagis. hade lovat dom att leka i parken... så ja dom fick leka dära ett tag. Efter det hade jag lovat och köpa godis också. köpte godis för 100 kr. dom vart as glada. dom måste nog älska mig.. käkade middag för ett litet tag sen, Men nu är det godis time ;)

Lägger nog in ett till ite senare ;)

Puss och kram alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0