2 Februari

Idag har det varit skolan. sen sluta jag vif tolv för idrotten var inställd så jag vänta tills melinda sluta sen gick vi till U.
Efter det vart det juh hemgång för mig eftersom jag har UTEGÅNGSFÖRBUD -.-
Sen när jag käkat skjusa mamma mig till träningen eftersom jag inte får åka själv -.-
Vi hämta upp blondie vid centrum, sen vidare till nyboda till träningen. Vi fick vänta en stund för gårn var stängd och vi kunde inte komma in, så sen kom tränarn upp och låste upp för oss. Tränade i timme. kulkul faktiskt!! :D
Vi gjorde några ändringar i dansen, jag tyckte det blev bättre (:
Efter det skjusade min pappa hem mig, och nu ska jag duscha har jag bestämt mig för. Sen är det lite tv och sova :)

i morrn, kommer jag kanske lite sent till träningen, för jag måste hjälpa mamma i stallet.....
menmen..

PEACE !! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0