18 Februari

Oppsi, dåligt uppdatering igen..
I måndags vart det plugg med denise, sen kom emelie och vi åkte till träningen senare. FAN VAD COOL DANSEN ÄR!! ;D
I tisdag , igår alltså vart det tandläkaren! Är faktiskt stolt, för jag hade inga hål :D Hon bara polerade lite :) hihih..
I dag blir det stallet, har hela stallet att sköta.. Blir ingen träning heller, men det är inte lika kul på onsdagar..
På fredag ska jag kanske passa små kussarna, vet inte om jag orkar, eftersom mitt utegångsförbud har gått ut nu och då vill jag var ute lite.. Hoppas emelie får sova hos mig i helgen (aa)

NÄSTA VECKA ÄR DET TROTTS ALLT SPORTLOV!! :D
vette fan vad jag ska göra då, hoppas jag kan åka upp till rimbo iaf :)
skulle vara kul och träffa alla igen!
Vill iaf träffa jennifer, hampus, pontus, robin, sara, matilda, tessan och några till!

Vecka 12 och 13 har jag prao.
Mamma fixade prao åt mig på vändelsö ridskola men josse, i för sig roligare att praoa dära än i en butik och bara få vika kläder. Jag är juh då ett ''hästfreak'', hahah.
Men det ska nog bli kul iaf :)

Nu väntar jag bara tills the hills börjar (A)
I LOVE THE HILLS :D !!

Att förlora sin bästavän,
är absolut inget man mår bra av..</3



PUSSHEY <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill träffa dig också gumman ! :D <3

2009-02-18 @ 21:09:30
Postat av: lzs

vem är du ?

2009-02-20 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0