12 Februari

Vart inge skrivande igår för jag vart så jävla sur efter träningen...
Efter skolan igår vart det stallet, sen vart det träningen direkt efter. Vi hade björn idag. Shit!! han lärde oss alldeles för snabbt. Jag kunde inte stegen! Fick sån panik att jag var nära på att grina för att jag inte kunde. Vart sur på mig själv med.. Sen så kom pappa och hämta mig. Jag sa att jag inte ville vara på den där 50-årsfesten på lördag hela tiden.. Jag vill vara med mina kompisar också. Pappa bah, Du har utegångsförbus. Jag, nej ? det går ut på lördag? Han bah, Nej lilla gumman vem säger det ? Det går ut på Söndagen.. Jag, Men mamma säger juh att jag får gå ut....
Så vart jag skit sur, han hann knappt stanna bilen innan jag klev ut. Hade inga nyklar med mig heller, så jag sparkade på dörren, mamma kom och öppna. Slängde vattenflaskan på golvet upp till köket. hämtade mina mjukiskläder, och gick upp. Vattenflaskan låg i vägen, så jag sparka en extra gång på den. då flög den. Duschade och fixade mig sen så satt jag mig vid television och kolla på efterlyst. Mamma satt och kolla på mig hela tiden, hon var typ rädd för mig? Haha..
Efter efterlyst gick jag och la mig för jag orkade inte vara uppe längre, blir bara ännu surare om jag hör massa små ljud från dom.. Mamma gick med mig ner. jag la mig i sängen med huvet mot vägen. hon undrade vad det var, jag orkade knappt parata om det. Efter en stund somnade jag.. Sen i morse försov jag mig en halvtimme, så det var stress göra i ordning sig sen till skolan. Vi slutade 11:50 idag bara för att vi hade halvstudiedag.. -.-, Hade 2 lektioner bara... *SUCK* varför ens ha skola den dagen då ? Kul liksom.. Jag har utegångsförbud också, så det var juh bara att palla sig hem, men jag gick till pappa istället och tänker snart sätta på någon film, kanske kolla på björngustafsson eller The mist eller apartment 1303, aja jag vet inte riktigt än. kanske blir någon annan istället.. Senare ikväll blir det nog donken, mamma erbjöd det. Sen blir det rida lektion för dressyrdomare. Kulkul, hoppas det inte är hårt på banan iaf.
Undra om det är någon som vill komma hit och kolla på lite film :) Ska smsa runt och fråga lite nu.


 
Dagens outfit
Svart stickad mössa - Gina tricot
Vitt stickad - Gina tricot
Vitt linne - H&M
Canada byxor - Homerun

PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: anonym

hej, vart köpte du dina byxor, på vilken hemsida? :)

2010-06-12 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0