1 Februari

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen... "/
Måste verkligen komma igång nu..



Mycket har hänt...



Var på fest i helgen hända ganska mycket, vart skit packad, och sen så kom min mamma och hämta mig, så jag hann åka till Centrum sen hämta hon mig... Spyde 3 gånger ute och sen hemma. Ramlade in i 872 busshålplats och det såg juh min mamma ju. Så hon ville att jag skulle sova brevid henne så hon kunde hålla ett öga på mig.. Så sen dagen efter var jag skit bakis, min mamma hade åkt iväg till någon motorcykel grej, hon sa det dan innan men ofta jag skulle komma ihåg det när jag var så packad? .... aja, men iaf sen så vakna ja mådde skit illa, så spyde jag. sen på eftermiddagen skulle vi ut till min häst, och ja var juh itne så pigg på det.. Menmen jag och petronella skritta ut en snabbis och pratdade hela tiden, det måste vi göra om :)
Sen åkte vi till min pappa för jagskulle prova ett par shorts som jag har beställt. sen så tänkte inte jag på att som skulle snacka med mig.. Så då fick man lite som en utskällning, så när jag är 17 ½ tycker dom typ att det är ok att dricka för mig -.-' Jag menar då ska vi inte prata om min mammas liv när hon börja dricka.. aja nu ska vi inte gå in på det. Men dom blev besvikna men min pappa skratta åt mig också för jag spyde innan jag gick in till han också, och han såg på mig att jag var väldigt utsliten. så han fråga mig hur många luftsteg jag tog... så skratta han ...
Men dom tänkte ge mig 1 månads utegångsförbud först sen så fråga dom mig hur jag skulle gett mitt barn utegångsförbud, då sa jag 1 vecka, så jag fick 2 veckor, så på söndag får jag gå ut :D YIIIIIPIIIIEEEEE!!!!
Menmen, så nu får alla kompisar komma hem till mig och roa mig istället :D
Så i morrn blir det plugg dag med Denise, kanske hemma hos henne, för det får jag för hon bor bara 18 hus ifrån mig (aa)
Sen blir det nog träning, men då skjusar min mamma mig dit, för jag får inte åka själv, sen så hämtar min pappa för jag får inte åka hem själv -.-'

aja, nu ska jag kolla på film,

PEACE!! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är riktigt trevligt att se att du skriver exakt hur mycket du spyde Lina. Tycker det va bra av din mamma att hämta dig riktigt bra. Jag vet inte om utegångsförbud hjälper eftersom jag aldrig fått det hur full jag en vart men det kanske hjälper tror dock inte jag. Jag ska hitta en riktig fest till dig Lina *SÅ ska vi festa tsm skulle vara kul men det är en hemlis säg inget till Mamma Tina!

puss på dig ta det lungt på helgerna plutten, du är trotts allt bara 14/15 år som sagt jag ska inte säga nått jag va 13 när jag börja dricka men nu snart 3 år senare har jag förståt att man kan ha kul utan alkohol, så har slutat..

testa festa utan alkohol nån gång riktigt roligt att se alla fyllon. Ta det lungt pussen!

2009-02-02 @ 21:34:02
Postat av: Lzs

HAha, aah :)

Det ska jag göra ;)

Pussi

2009-02-02 @ 22:06:45
Postat av: erik

Hahaa och förlorade oskulden

2009-02-04 @ 15:04:21
URL: http://stina.blogg.se/
Postat av: Lzs

vem är du ?

2009-02-04 @ 15:22:41
Postat av: erik

tro mig, de har kommit ut över hela sthlm

2009-02-05 @ 14:59:53
Postat av: Lzs

trevlans

2009-02-05 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0