ny duschad och fräsch!

kom hem från lippa vid 12 idag.. Damn ja gick och ka mig halv 6... Dom andra 2 små töntarna gick och la sig 3... Satt och kolla på tv helt ensam! inte kul... Sen när ja skulle stänga av så väkte ja josse eftersom de spökar hos lippa, och allt börjar när man inte har tvn eller något på.. haha (A) Sen stoppade ja in hörlurarna och somnade lite senare vaknade ja , sen somnade ja om vaknade lite senare... ja höll på sådär ända till klokcna 10 i morse... Vart var de att sova med dom där i samma säng med... ja och Josse skulle åka hem 10! Hahah, lippa skulle skjutsa oss på moppen så när hon och josse ska köra iväg så hinner dom typ 5 meter innan dom slirar till... HAHA, lippa hade punka... Så ringer josse mig och ber mig komma ut och så skriker hos bussen är här, så vi kubbade till nästa busshållplats. hahha, snacka om att de var jobbigt... Menmen hem kom vi iaf.. Och vette fan hur ja ska klara veckan med så kort sömn ja sov inatt... hoppas ja kan somna tidigt bara!!

Igår gjorde vi inte så mycket. det var roligast när vi var hemma hos lippa, för vi klädde ut oss och gjorde videosar. Kan lägga in dom sen nät ja får dom :) har en på josse när hon sjunger! hahah!




hahah, den bilden bjuder vi på ;)

Kommentarer
Postat av: Malin& Jossan

Jätte fin blogg, hur är de me dej?:)<3

2009-12-06 @ 19:32:11
URL: http://bloondies.blogg.se/
Postat av: josefine

hahah ajag somnade 5 lina de va lippa den tönten som somnade 3, fast sen väckte du mig igen så sova fick jag inte göra förns vid halv 6 :P hahhaha

bääääst helgeeeen!!

2009-12-07 @ 08:55:42
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0