MITT 2009

JANUARI
Jag började dansa med Emelie, stacj, Jennifer och några till,
men det slutade med att jag var tvungen att sluta för jag hade inte tid.
 Jag var mycket med Ellinor som gick i min klass



FEBRUARI
Jag var med Emelie, Denise mycket. Jag och Emelie åkte upp dit jag bodde förut. Rimbo.
Vi hade galet kul där uppe . Jag och Emelie sov mycket det lovet,
 och hade kul, spelade XBOX, och hon vart så glad när hon vann över mig! haha så söt!


MARS
Jag failade på mycekt prov... Jag färgade utväxten hela tiden.. Kämpade med att vara blond!
Mamma klagade hela tiden när hon fäärgade mitt hår! Men jag gav mig inte, jag skulle vara blond!
På påsklovet började jag känna en ny vän till mig Nicole Jäverskog, vi lärde känna varandra på
moppe kursen för vi hamnade bredvid varandra där vi satt.
Självklart ska det vara samarbete första dagen 2 och 2..
Så vi vart, vi bytte nummer och började sedan umgås med varandra.



APRIL
Jag kollade på to fast to furious med Ted, Denise, Lelle, Pjons, Emelie, Jennifer, Rasmus, Antonio.
Medans kilalrna snaggade sig, satt jag och Denise och tog ego foton!
Jag ramlade av min kära häst, och var nära på att få facet till plattat.
Jag och Ellinor var mycket med Felix O'co från Älta.
Jag skulle bli blondare...
Saknade fotbollen som jag spelade i Rimbo jätte mycket..
Träffade min förredetta syster eller vad man ska säga, haha! min mammas ex barn!
Vi hade inte träffats på jätte länge och jag tyckte det var kul att hennes mamma flyttat till Sthlm!
Min häst var nära på att säljas..
Såg den Världskända dansgruppen BOUNCE dansa, sen drog jag och Denise till energikällan.





MAJ
Träffade en kille från uppsala. inget mera prat om det.
haha, denise skulle köpa nya jeans, men ville ha lite baggie style till sommarn som man kan vika upp.
Hon provade ett par på bikbok, det gick bra at vika upp dom men inte att dra ner dom igen! hhaha!!
Så hon fick väsrta paniken började nästan gråta såsöt! hahhahaha,
 men vi fick av dom till slut efter en kvart typ!
Det var sol ute och jag började redan sola ute då, fast låg i shorts och linne,
 det sägs ju att solen är starkast på våren och hösten! :O
Åkte till grönalund med Stajf, felle och pernilla, var med filippa på rixfm också som jag träffade på praoen!
Jag Denise och Josse gick ner till alby en kväll, tog med oss mat dricka musik och satt vid en brasa bara vi 3 en hel kväll, super mysigt!!
Jag fick för första gången följa med ut till Denise landställe i lisö! Carro var med och jag tog även mitt första dopp i havet! Jag och denise drömde om att skaffa navel piercingar att vi ritade de på oss själva
Det började bli varmt och skönt i maj att man kunde gå i shorts! Me loved that!
Sovde över hos Filippa med Connie för första gången för vi skulle ju till grönan dagen efter!









JUNI
Var en chillmånad för min del, åkte till Gotland för första gången och firrade midsommar där!
Träffade ett gamalt hangaround från tyresö. Kungen av pop dog sedan i mitten av juni typ, tragiskt men sånt är livet.
Jag åkte till BARCELONA med min pappa, bodde på ett jätte fint och fräscht hotell! Och träffade snygaste och bästaste CHRISTOFFER där ;) Vart som fan var det där iaf, brände mig rejält sista dagen dära.




brände mig rejält!


Christoffer snyggingen ;)
f
vi träffades på den stranden....


JULI
Var på landet i Värmland, mobilen fukka ur sig så jag var tvungen att ringa till tele2...
Det var skit dåligt väder hela juli typ ? Pappa köpte guitar hero till mig eftersom det inte finns något att göra på landet.. Jag och Marcus spelade det galet mycket! hahah, vi tyckte det var skit kul!
mina läsare på bloggen gick uppåt.
Jag åkte igen till till Denise land, kom hem några dagar innan min FÖDELSEDAG! Vi hade det yterst trevlig där borta på lisö! Mamma låg på sjukan.. Hon trodde det var något annat men det visade sig att det var sen hn ramlade av våran häst... Hon hade fått en bukblödning jag grät som om hon skulle dö kom ja ihåg! USCH!!
Mamma kom hem dagen föra min födelsedag, jippiiie! Sen hade jag bäste födeledagen! EN MOPPE!, SYSTEMKAMERA! Var med stajf på kvällen sen. Dagen efter var jag emelie denise och felle uta och körde eftersom ja klarat moppe provet, ALLA RÄTT! Men själklart så är det en bil som är osäker på vart den ska svänga.. den blinkade väsnter tänkte då köra om på insidan, men då fortsätter den rakt frma så jag msåte svänga vänster, då kommer emelie och kör in i mig, och går omkull... stackars felle och emelie säger ja bara! hah!
Jag och mamma kände oss för att una oss själva så vi åkte på yasuragi!

hahah, bara jag som tycker bilden är kul ??







AUGUSIT
Jag tog ÄNTLIGEN hål i naveln! pappsen vart inte glad, men det skrattade jag åt :D
Jag och Nicole tog min moppe och råkade hamna ända borta i älvsjö!hahha, vi körde lite olagligt! vi körde på motorvägen typ hela tiden!! :P
Jag pappa och hans tjej åkte ut med pappas kompis hans fru? och deras barn wille med deras båt! den är verkligen skit stor! och SNYYYGGGGGGGGGGGGG!
Var på ung 08 med IDA SCHMIDT!! :D Vi hade grymt kul,! och en viss fjortis bloggade namn dessie fick tårta i annsiktet !! sjukt kul!! låt mig garva! HAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHA
Det vart utklädningdparty hos Denise, jag var en 80-tals brutta!
The Voice var, och jag var med vendela, dennis, johan hans brorsa, vilma lippa och connie, Denise och Connie. The voice spårade ut, fick i mig sjukt mycket tårgas! usch, men TACK JOHAN som räddade mitt liv! hihi! tog mig i handen och sprang iväg med mig!
skolan började.. jag och denise hade mopparna ;)





SEPTEMBER
Skolan var igång som vanligt igen.. Jag och Denise var skit trötta, vi gick ut och la oss på scenen i skolan, när solen lös lyssnade på musik och sov! hahah!
Säljde min fjällis för mer än vad jag köpte den för! hahah!
Började hänga på träffen i strand och lära känna nya männsikor, och få upp kontakten med gamla barndomsvänner.
Skulle färga utväxten till skolfotot, men det vart guldmorotsfärgat , färgade en gång till dagen efter, det vart kykling gult, jag bestämde mig för att bli brunett!
Fick benhinsinflamtaion för att jag hade orienterat i fel skor, bra att orientera i inne fotbollskor va??
Började umgås med Vendela mycket, det var ju trotts allt väldigt länge sedan! och hänga på träffen typ hela tiden!!kollade på ett intressant museeum med skolan, titanic!

före! haha mitt kykling gula! kolla min blonda färg innan liksom! :'(


färgningen..


brunhååååriiiig

OKTOBER
Var på Marknaden i rimbo med vendela, där träffade vi lite gamla vänner till mig, gick med hampus, pontus och fille! Det var mycket plugg...
började träffa en kille som heter Jesper, men det sket sig i december.
Hjälpte bästa barndomsvän ted, på hans knatte disco. Sen vart de övernattning på träffen, det var kul de!'

jarmo får bli övernattningens framsida!


ralle och ted blir knattediscots framsida

NOVEMBER
Jag och Nicole vart helt kära i filmen Never back down! haha, älskade killarsnas muskler i den! damn.. VAccinerade mig mot svininfluensan, höll på att dö av sprutan.... usch, hatar sprutor! Började spela krigsspel!! FRONTLINES - FUEL OF WAR! Såg nya skräckfilmen paranormal activity. Fick mitt sminkbord i rummet. Fick min älskade canada gose jacka! skit varm! Gymnasiemässan var och jag vet vad jag ska gå !! Praoade på alcro, beckers yrkesbutik. ski kul var de ! Fick ny säng!!





DECEMBER
färgade mitt hår ytligare en gång, så det vart mörkare. Jag och Josse sov hos Filippa som vi inte har träffat på jätte länge! Galen kväll! Åt för första gången Ben & Jerry glass! Fick min Lg touch telefon tillbaka! Hjälpte till på knate disco igen,. Fick jullov och sen vart det julafton! Fick en data typ till jul, fast jag fick den lite innan, pengar osv. Har haft min häst i 3 år!
Lyckades vända på dygnet... bra där Lina!! Min bästavän har åkt till maldiverna över nyår, är sjukt avis på henne!! hon ska typ vara där i 2 veckor... bajs på henne! Firar NYÅR MED BÄSTA EMELIE TORNDAHL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0