8 april

Igår hände det lite mera saker.. När jag var hos hästen så skulle jag rida ut medans det var fint väder! Jo jag han typ 300 meter, sen så stegrade sig min häst och skit och gick halft omkull, så jag ramlade av, och jag kan säga att det var tur att jag rullade undan annars hade jag fått en 450 kg häst rakt i fejjan! NAJS!! Tur så kommer mamma och bobban med bilen innan öppna fältet börjar så dom får tag i honom, jag hamnade som tur var i gräset som är skit mjukt men på axeln, har lite ont fortf men skit i det :) ! Sen satt jag upp igen och red vidare. Asso jag trodde jag skulle dö. först var det skit fint väder det värmde som fan, sen när jag ska rida tillbaka så kommer värsta dimman och blåsten och hela skiten det var minusgrader där också ... Jag höll på att frysa ihjäl.
Sen när jag kom hem fixade ja till mig lite och sen så stack jag ut och träffa ellinor och felix & CO'.
Hahah, vi fick åka moppebilen, trodde jag skulle dö fan! hahha, skit kul var det iaf!! Skjutss hem med (A)
 

Nu sitter jag här hemma hos ellinor, jag kom direkt från moppe kursen. Jag var svin hungrig så vi åt lite (A)
nu pratar hon med felix, innan var det jag som gjorde det och ellinor gjorde typ sagor med påskgrejerna :S ?! KNAS!!!
Hahaha, ska hem vid halv 4, ska till stallet, sen hem duscha sen ut igen, för jag åker ju till värmland i morrn, hoppas jag kan vara ute en stund efter kursen och träffa ellinor och felix och dom. pappa du får komma hem efter jobbet, ta inte ledigt(A) Hahjaha, jag vet att du läser  :P
Nehj nu ska jag kolla runt på andra sidor lite (A)

PUSSAR PÅ ALLA ! :D

Ellinor Zucker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0