7 April

dålig uppdatering igen, men orkar inte sitta vid datan hos mamma... Är ute eller hos hästen. har typ inte tid.
Äntligen är det lov!! Fett skönt :)
Jag och ellinor har vart hela helgen och i måndags, det blir vi ikväll me :)
I lördags åkte jag och denise till Farsta, hon skulle köpa en klänning. Själv fick jag inget med mig hem :o
På kvällen var jag med ellinor, vi hade vart i sickla typ 5 minuter, sen så stack vi till tyresö igen. För felix sa att dom var på donken..... Men det var dom inte. Så när bussen var vid bollmoraberg, hoppade en as söt kille på :)  Simon :P Hahah.
Sen när jag och ellinor var vid donken och ringde felix sa dom att dom inte kommer.... .Sen ringde vi simon för vi frågade en om han hade hans nummer. senare bestämde vi att vi åker upp till ringen. För simon är där. Vi åkte upp och träffar dom där. Sen sticker jag och ellinor tillbaka till centrum för dom skulle ''dra'' När jag och ellinor sitter i centrum och väntar på bussen kommer dom igen!! :P Hahaha, det var lite kul :P Sen kom bussen och vi åkte hem. I söndags så vet jag itne vad jag gjorde fört på dan ! hahah !  på  kvällen sen träffade vi Felix, tim, viktor, han med konstiga håret och ''putte'' dom var typ as blyga :S förutom viktor och den andra med konstiga håret! :P haha, så jag gick ut hela tiden och snacka med dom medans ellinor och simon satt där inne. Haha, när dom drog sen så gick jag ellinor och simon och kolla bussen. Så ropar Stajf, vi hälsar. och hon ser simon. Hon frågar ooh, vem är snyggingen ?! Vi bah, simon. så skaka hon hand med han! Hahah, världens skönast kommentar!! :P Sen så stack vi hem. I går alltså måndag, så stack jag och ellinor till älta för att träffa felix & CO'. Vi var där vid ett, vi stack till älta IP en stund, sen till pizzan där viktor och den andra med håret och jimmy? skulle käka. Efter det skulle felix till sickla och göra något och viktor skjusa han i hans moppebil, han kör som en galning!! HAHAH !! skit roligt :P !! sen satt jag och ellinor och vänta en timme, för dom andra taggade... Felix och viktor kommer en timme senare. Vi sitter vid busshålplatsen en stund och solar oss. ''putte'' med hans brytnafot och hans kompis som skjusa han kom på moppen, och ''putte'' kastade in en öppnad kolla! det stänkte som fan men vi fick itne på oss något. När vi sätter oss på ándra sidan så kommer dom igen, och kastar. HAHA!! Ellinor och felix fick på sig! jag klara mig (A) HAHA!! Sen stack vi hem. Jag var tvungen att åka till min häst.. Så jag åkte tillbaka till älta igen för att komma till min häst... Sen när jag kom hem, ville ellinor ut och träffa dom igen, vi stack ut ett tag, mötte dom klockan 9 utanför ica, sen så gick alla in förutom jag, ellinor och viktor. viktor hoppade in i sin bil, jag gick och knacka på rutan och hoppade in, alla kom och vi försökte få med oss ellinor, men det gick inte, så vi låste bilen och satt där när alla var utanför och ville komma in ! HAHAH! Sen så öppnade vi och felix trängde sig in i mitten i mitt knä och se kommer tim och sätter sig bredvid mig. Felix sa att den grejen han hade i hande var munspray, och så spraya han rakt i mitt öga, för han fick munspray tidigare av mig, och det var munspray. Men det han spraya var FUCKING PARFYM!! jag höll på dö!! Mitt öga sved det brann och det rann .. Gjorde så jävla ont.. Sen så gick thim och felix ut. Viktor startade bilen och körde iväf, innana sa han att han skulle köra mig till älta . hahah, men han drev med dom andra. så vi åkte bort där ifrån. sen kör han i fel riktning på parkeringen för jag trodde han var seriös. jag bah men du kör i fel riktning!! Han bah, men lugn jag ska köra tillbaka :D !!  jag bah, aha (Y) hahah !
När vi kommer tillbaka, säger dom oj det gick snabbt! han bah, jah vad fan , hon var fett imponerad av min 60'tums tv och huset!! Hahaha, jag höll på dö av garv!!  Jag och ellinor gick och satt oss på ett räcke utanför ica som är massa buskar runt om och en fontän, ellinor säger, lina kommer du ihåg när vi ramlade ner här samtidigt!! haha, jag garvade! haha
Sen kommer felix och puttar ner ellinor, och jag reser mig men han är mycket starkar än jag så han drar mig tillbaka! hahah!! Så jag håller i han när jag ligger typ 2 dm från marken,då släpper jag för han drar sig undan. och jag hamnar på stenarna snacka om att min axel gjorde ont... Sen så satt han sig vid ellinor för hon hade rest sig upp, sen kommer jag och puttar ner han, hahah!! PAY BACK!! :P Han fick typ värsta flippen!! jag vart skit rädd :O tog ''puttes'' kryka men felix var itne rädd för den, och felix tar tag i mig, men då kommer thim så han börjar jaga honom, PUUH!! Hahaha, Sen efter sen stund skulle dom dra. Så jag och ellinor stack till gårn. Ena tjejen undrade vad jag gjort med ögat, jag sa att en kompis hade sprutat parfym i ögat.. haha.. Sen kom tommy och samuel, men vi skulle typ dra då. Mitt öga bara rann och rann och rann. det såg ut som att jag grinade. När jag kom hem så hjälpte mamma mig att spola ögat med någon skit.. Det hjälpte (A) Sen duschade jag och la mig i soffan, det var reklam och jag somnade... Jag vaknade inte förens klocka 5 på morron och undrade varför fåglarna kvittrade mitt i natten och vad klockan var? jag kolla på klockan och den VAR 5!!! Jag sprang ner till mitt rum och la mig, mamma skulle liksom upp 45 minuter senare (A) hahah, jag somnade om och sen ringde klockan på 8.. Jag skulle på moppe kurs 9:30. Träffade en jätte snäll tjej Nicole, där :) Skit kul hade vi. Vi skulle egentligen ha kört idag 14:40...... Men nu ska vi istället köra den 12 MAJ!! Men då är det Nicole's födelsedag :) hahah!!
Aja, snart kommer pappa hem och vi ska kolla på färg till mitt rum som matchar teppetern jag köpt!! Mamma ska fixa det när jag är på landet från torsdag till måndag ;)  Fett snyggt det kommer bli!!!!!!!!!
Senare ska ja vara med ellinor, vi ska typ träffa felix & CO' igen :) Det är så jälca kul !!


PUSSAR PÅ ALLA SOM LÄSER!

Kommentarer
Postat av: felix

du är sämst på att stava kolla va e det? ska det inte vara cola? :P och thim? TIM stavas det :)

2009-04-08 @ 12:26:53
Postat av: Lzs

hahah, men det är mitt tangentbord... Jag har juh spilt saft på det-.-

2009-04-11 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0