3 april

vanlig skol dag idag.. Har suttit vid scenen och shteckt :)
Nu sitter jag hemma hos TED THORIN TÅRTANSSON (A) med denise, ted, pjons, antonio och ralle.
Vi ska senare till stan och möta upp jassi och lelle, sen ska vi käka i kungshallen är det typ bestämmt. och senare är det BIO!1
TO FAST TO THE FURIOUS!! ''stavning'' Haha, skit tagad,
Jag och nis satt oss vid teds macdat och tog bilder, lägger upp några på slutet :)
Igår var mamma inte hemma, det var bara bobban och jag. Vi kolla på film och smarrade lite ostbogar !! :)
Men nu ska jag vara lite social mot dom andra !!

Pussar :)
bild 1 : Jag och Denise.
bild 2 : Jag och Denise.
bild 3 : Jag och Denise. ( checka in Denise ögon :) )
bild 4 : Jag (a)
bild 5 : Jag och denise shtecker (A)
bild 6 : Fin bild på mig och Denise.
bild 7 : På min älskade bardomsvän TED THORIN TÅRTANSSON!!! LOVE U !







Kommentarer
Postat av: emx

verkligen glömma mej och ralle

2009-04-04 @ 17:06:22
URL: http://emelietorndahl.blogg.se/
Postat av: Lzs

men shit..

2009-04-11 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0