29 april

shit jag är fett trött... Aja det har inte hänt så mycket eller jo det har det fan!!
Skolan som vanligt sen hade vi idrott och vi skulle springa vallen runt!! JAG SPRANG 6,4 KM!!!! plus att jag har svårt att andas när jag springer med allt pollen och ''astma'' grej... Jag nådde upp till VG iaf!!! Så jälva glad, men när jag kom hem märkte jag att jah hade väldigt ont i tån, så kollade jag och det är värsta blåsan!!! har aldrig haft så stor blåsa i hela mitt liv!! det är skit stor, så jag var tvungen att plåstra om den ordentligt innan jag skulle till stallet... GÖR SKIT ONT!!!
Sen stack vi till stallet, och jag red ut, jätte mysigt red på värsta ängen och soöen lös ner.. (A)

I morrn kommer jag inte blogga något för först från skolan ska jag direkt til stallet för jag ska ha working hand med min häst, det är när man itne rider utan står på marken och håller på med hästen därifrån . sen hem duscha fixa i ordning mig, in till skanstull och käka, sen är det bounce, efter bounce ska jag, denise och carro till ENERGI KÄLLAN, och sen är vi itne hemma förens halv 2 kanske ? Så jag kommer inte hinna skriv nåhot heller, gör det på typ fredag eftermiddag när jag kommit hem från stallet sen, för vi ska ha städ dag........  jaja.. Jag är väldigt trött idag, kommer ha feta träningsvärken i morrn....... Ska lägga mig i soffan och kolla på tv och smsa lite (A)

Pusasr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0