28 april

Resultatet på håret vart ganska bra iaf, eller alla andra tycker det. jag tycker det är små gult.... Menmen... Nu sitter jag här med ellinor i infoteket, vi ska ha två lektioner idag bara... har haft håltimme från 10 till halv 1... Vi har vart i centrum under tiden och träffat philip och herpesjocke, hahah, sen kom denise en stund. Sen gick vi ut till bussarna för att leta efter philip och herpesjocke men hitta dom inte.. Vi gick till bussarna och sen satt vi oss vid trappan och så såg vi johan och simon hälsade lite, sen nu är vi tillbaka i skolan, Svenska börjar snart, sen slutar jag för dagen... engelskan är inställd. delvis gansk skönt!!
Nej nu ska jag gå, för det luktar svett i hela infoteket!!
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0