28 april - inlägg 2

usch, det var iten alls något fint väder idag...... Efter skolan så väntade jag och ellinor på att klockan skulle bli 3.. Då skulle hon hämta sin lillesyrra. jag stack hem vid halv 3, för ja hade så jälva ont i magen.. När jag kom hem, gjorde jag macka och ett glas saft med is i, mammas kille stack ut med sin hoj, jag hinner slå mig ner ute och plugga lite till no, så nu kan jag den : Metan, etan, propan, butan, pentan, hextan, heptan, oktan (A) så dukitg! visst ?.. så knackar det på dörren, och jag vart som ett fråge tecken ?. Sen kom min mammas kille bobban och sa har du beställt något ? jag bah nej ? det stod fetta lastbilen utanför. jag bah WTF?!! Men så sa han att hans motorcykel hade gått sönder, kommer bild sen! sen satt jag mig ute igen, och la mig ner med en filt över mig och vila lite. Sen satt jag mig vid datan, och fixade lite med bilder som jag tagit. men lägger bara upp en av dom... synd!.. Efter middagen stack vi till stallet, och gick ut och gick med hästen, jah fick springa också....... Det var skit jobbigt, i alla gångarter me.... Sen nu har jag precis duschat, och ska kolla på DESPERATE HOUSEWIVES!!! Jag älskar det pogramet, nej nu är det 5 minuter kvar, !!!
Pussar på er!!

bild 1 : bobban har kommit hem med värsta lastbilen kolla längst ner till vänster så ser ni honom...
bild 2 : kort på mig ute på baksidan, den omgjorda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0