26 april - don't leave me, becaus i love you to much....


Du får inte lämna mig, du är min livsglädje...
jag ser mig framför mig att jag sitter i soffa och är tjock..
Är ute med kompisarna, misssköter mig...
Jag vill inte ha det så.. Du är mitt liv, får en alltid på bra humör!
Mamma säger att hon kanske inte klarar det efter sommarn med att ha dig kvar, för att du kostar för mycket att ha...
Jag började grina när hon sa det, jag älskar dig för mycket..
Det kommer bli svårt att förstå att det inte finns någon som man kan åka ut till om man mår dåligt....
Om du lämnar mig vet jag inte vart jag ska ta vägen...
Jag mår bara dåligt och har gråten i halsen när jag tänker på tanken att du inte kommer finnas vid min sida om du försvinner.. Jag ska kämpa för att ha dig kvar, du betyder alltför mycket för mig..
Min lycka mitt allt. Jag älskar dig, lämna mig aldirg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0