26 april

träffade min kära lovisa sjöbeck igår! Det var juh så varmt igår så jag hade mina nya shorts och sen en blåtshirt sen en randig tröja över och min väska och såklart mina nya knall vita skor! Jag åkte hem till henne på kungsholmen, för jag ville se hur hon bodde! det var litet men skit mysigt, vi käkade lite taco rester och sen så stack vi in till TC, vi hittade en jätte söt kläning på GT, den som det finns många färger i och har ''blommigvolang'' hon passade verkligen i den!! Sen ville hon ha ett par örhängen och jag hittade ett par jätte söta till henne på ur & penn! så hon köpte dom! sen så ville jag ha ett par nya solglasögon, och jag hitta ett par, ni vet såna som är ''schtekar glajjor'' vita, blåa, gröna, röda, svart vad det nu finns för färger med svart sträck, dom är inte äkta men man ser ju ändå ingen skillnad ? Vi gick till buttrick och kola lollo provade en vikingahatt, HAHAHAHA!!! skit roligt, kommer bilder sen. klockan började närma sig 5 och jag var tvungen att tagga hemåt, vi har bestämmt att nästnästa helg ska i på GRÖNAN!! fett kul!!  När jag kom hem så käka jag och fixade mig lite och sen så mötte jag ellinor på bussen jag fick låna hennes söta chinos så jag bytte om på bussen me det var ingen som såg för det gick inte att se heller!! hahaha. Vi träffade leo. Asso han är rolig, men ändå jobbig, sen blev det för mycket så vi drog till trollbäcken Centrum och träffade emelie en snabbis en kvart kanske ? sen drog vi hem. När ja kom hem så gick jag och la mig typ på en gång, men jag kunde iet somna när jag låg i sängen sen... Så jag satt på en film. ''In to the blue'' då var klockan 1, och jag kolla till 2. och jag skulle upp klockan 6 ?!!!! Sen kände jag att jag började bli trött, så jag stängde av. När jag typ precis somnat smsade robin mig... självklart måste jag ju svara.... Vi typ smsa i en timme kändes det som ... Så jipiiie 3 timmars sömn inatt... lyckat lina lyckat...... Sen i morse var jag helt död... Kom knappt upp, men det var bara att pallra sig upp.... Sen käka jag frukost och klädde på mig hästkläderna, det var en ''kiropraktor, stavning'' som kom och skulle kolla vad det var för fel på min häst... aah, så han hittade det iaf.. Sen drog vi hem och bytte om fixade oss och drog till IKEA, ja skulle få nya möbler i rummet. jag fick med mig hem: 2 kuddar, spegel men den glömde vi kvar så mamma hämtar den nu, sen två lamprador bredvid spegeln och sen funkar det typ inte..... sen fick jag också en lampa i taket, och en hylla som jag kan ha som sminkbord för jag har en barstol, sen så köpte vi saker som itne ska vara i mitt rum. Vi drog till länna för att kolla på gardiner till mitt rum och det vart vanliga svart raka, sen drog vi till eko, och jag fick deo, en ny borste till hästen för han är så känslig, sen ett par skor till sommaren som jag kan ha hos hästen som ett par gympaskor.. sen stack vi hem och jag packade upp lite sen drog jag till pappa.
när ajg vart här en timme ringer mamma och är jätte irriterad på mig ? för att jag bara stack när jag kom hem utan att göra något ''släppa en bomb innanför dörren'' som hon säger.. verkligen ringa en timme efter? har du förberätt ett jävla tal eller?  fattar itne varför hon är ledsen och säger att jag sårar henne, när hon sårade mig som fan i sommras att det gjorde ont på ett ställe... tror du jag har kommit över det eller ? NEJ ÄR SVARET!!!!!!!! så jävla patetisk...
Så nu sitter jag här och har lagt över lite musik till ipoden och ska fixa lite med bilder nu,
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0