24 april

Jävla skön dag idag asso !!! var liksom 10 grader när jag skulle gå hemifrån ;o Gick bara i min randiga tröja. [ bilder kommer längre ner ] jag hade engelska stöd när jag kom till skolan, för er som inte vet så läser jag inget språk utan läser engelska istället.. Sen så hade vi svenska, efter det skulle vi ha haft bild, men läraren kom aldrig (A) ! Så vi hade hål timme från 10:10 till 12:50 (A) Då gick jag, denise, josse, noni och ellinor till vallen för att spela fotboll, jag och denise hade våra fotbollsskor och shorts, hahah, innan hade vi likadan randig tröja och skor typ fast hon har svarta och jag har vita, sen jeansen som vi gjorde. Hahaha, sen när vi bytte om hade vi vita fotbollsskor och röda shorts, hahah !! noni hade mjukisar fattar inte att hon inte vart varm ;o , sen när vi började med engelska igen, så orkade itne jag och denise att buta om så vi hade shorts :'D det var juh ändå förfan 27 grader ute :O RENA SOMMAREN, MEN DET ÄR BARA APRIL ? undra hur sommaren kommer att bli ? vad tror du ? vi hade engelska men vi typ bara satt och snakca allihopa t.om läraren... hahaha, så vi fick sluta tidigare, sen skulle vi ha matte, då fick vi hadet ute (A) känner att jag är lite brunare faktiskt!! : ' )
efter skolan gick vi ner till vallen igen och körde, sen skulle jag käka middag i centrum.... kände mig ju inte så fräsch direkt.... hahaha, sen åkte jag mamma och bobban hem och jag duschade (A)! skit skönt (A) sen bytte jag om och packade lite saker och fixade mig sen drog jag hem till ellinor, hon fixade sig sen drog vi till vallen, vi mötte josse först vid ben & jerry's sen drog vi ber till vallen, ellinor hade högtalre med oss så vi spelade fotboll och lyssnade på musik.. skit mysigt. senare kom simon.. när vi väntade på han kommer tim, felix och putte på moppe förbi och vinkade, vi fattade itne att det var dom först, men vi smsa dom och det var det.. Sen typ vid halv 10 satt jag på mig jacka och då frös dom andra ;o jag var varm som fan, kanska för att jag körde fotboll med mig själv(A) hahaha .. sen skulle vi hem och då säger oscar att han är på väg till vallen ? och jag var på väg hem, han ville följa med mig men det gick inte för han kunde bara vara med mig i 45 minuter då.... och det pallade inte jag. . . hehe, sorry gubben annan gång <3!!
sen stack jag och ellinor hem för vi frös (A) så när ja kommer hem så har jag skit ont i vristen från josses hårda jävla stenboll, den var helt svullen!!!! sen hade jag ont på fotentyp vid tårna, och när jag tog av mig strumpan hade jag värsta blåmärket efter skorna, jag har juh 3 pårlor längst fram, ni kasnke har sett dom ? slänger in en bild sen, men iaf, så nu har jag skit ont och kan inte ha min fot i visa ställnignar.... * S U C K * Sen bytte jag om och då vart jag varmare, så nu sitter jag här, :) I morrn ska jag träffa min älskade ''syster'' LOVISA SJÖBECK!! våra föräldrar var tsm för ett år sedan, men vi är typ fort som syskon, lite kul (A) vi har vart ''syskon'' i 7 år... så det är svårt att bara glömma.. Jag tycker det är typ bra att hennes mamma har flyttat till kungsholmen, för då kan jag träffa lollo oftare (A) i morrn ska det tydligen bli varmt igen, funderar på shorts (A) haha, får se, men ska iaf lägga mig på baksidan och sola lite sen i morrn. på kvällen vet jag inte rikigt vad jagska göra, får se :) nu kommer det bilder :D

bild 1 : min outfit idag, randig tröja: H&M
                                          Vit t-short under: H&M
                                          Ljusa byxor: Cheap Monday [ jag har gjort dom nöttta ]
                                          Skor: H&M , skosnörena [rosa och gröna] jittat i garderoben...
bild 2 : man ser inte så mycket men det är Josse, jag och ellinor :)
bild 3 : hahha, shit asso, den bilden är snart drygt ett år gammal! och så kollar ni den under,
bild 4 : hahaha, den är tagen idag!! :P
             [jag vet det ser ut som jag har byxorna långt upp och mormor troser, mendet har jag knappast]
bild 5 : synd att ni inte ser ellinor's min där, hahah !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0