23 april

nu har jag inte skrivit på länge... shit, jag suger.... A, jag har iaf inte gjort mycket i veckan som gått... I tisdags gick jag med denise hem, vi skulle fixa två av min byxor så dom blir så där slitna lite här och där ;) skit snyggt vart det iaf :) ! Sen gick vi upp på hennes rum, och jag fastnade flr bubbel town på hennes mobil... ja så där låg jag i hennes säng och spelade (A)... Idag var jag i skolan och sen på håltimmen gick vi ner till vallen, det var jag, denise, ellinor och josse. Men ellinor och josse gick ner tidigare för jag och densie ville köpa glass (A). Sen gick vi ner till vallen och satt på oss våra schtekar glajjor (A) ! Vi var där typ hela håltimmen, senare kom philip och kaninjocke, denise och josse gick till skolan men kom tillbaka på engång ? hahah.. Sen skulle vi ha SO läx-förhör... Det gick väll bra?.. Sen när vi slutat så åkte jag, philip och ellinor hem till henne. Vi gjorde värsta drinkarna fan, glömde ta kort så ni kunde få se.... Men jag kan beskriva(A)
såhär: vi hade 3 stora glas, och sen så la vi i typ 3 stora isbitar var sen hällde vi i päron loka och sedan la vi i frysta hallon (A) För att piffa upp dom så satt vi i små paraply grejer (A) jag hade rosa, grön, guld ellinor hade: röd, rosa och philip fick blå, röd :) ihihih, sen låg vi på studsmattan eller iaf jag (A) haha och chillade och lyssnade på musik. Sen efter någon timme kanske skulle philip åka till cetnrum och käka, så jag och ellinor stannade kvar hos henne och började hoppa studsmatta :) skit kul fan, sen kom ellinors lillesyster vendela med i bilden..
har en video ska försöka lägga in den :) kommer bilder från dagen sen.
Imorrn ska jag vara med ellinor och marcus, men jag vet inte om marcus ska hem sen så jag och ellinor är hela kvällen ? eller om jag åker hem och hittar på med någon annan ? venne riktigt.... får se :) ska försöka blogga om datan är på, men på skoldagen på håltimme ska det köras fotboll !! Har hört att de ska bli 20 GRADER I MORRN!! ska fan ta med mig shorts!! :D
här kommer massa bilder, från idag osv...

bild 1 : philip schteker ;)
bild 2 : ja med min fina drink (A)
bild 3 : ellinor :)
bild 4 : sry gumman, men var tvungen (A)
bild 5 : vendela ska göra en slags volt ? haha...
bild 6 : fotbolls skorna ska på i morrn på håltimmen ;) DÅ JÄLVAR ;)
bild 7 : snart ska det bli blondering igen ;)








puss på alla som läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0