18 april

har inte skrivit på ett tag igen...
Jag har inte haft till gång till data. ska försöka skriva i skolan.
Igår var jag me ellinor, läs hennes blogg: http://denner.blogg.se .
Men hon glömde en sak och det var att vi satt och väntade på jonte och leo med......... Men dom kom aldrig.
När jag skulle gå upp och kolla efter dom, stannade jag och pratade med anton lite, och han undrade hur dom såg ut. Då sa jag, jonte har en sån jacka som jonas fast fodrad. och den andra vet jag inte.. Han bah, okehj, har inte sett-...
Sen sa jag hejdå och gick tillbaka ner till värmetrappan, det är typ mitt och ellinors andra hem :P
Hahah, vi fick något jävla skratt damp när vi var med philip och tedde eller vad fan han hette :P ! Usch det var kul det !! :P
Hatar folk som ljugar om att dom är där men är någon annan stanns.. Säg bara sanningen då löser sig allt.
Vaknade i morse me att jag var hgelt slut i kroppen... Mitt lakan låg upp till magen... Jag hade drömt om att jag var ute och orienterade, '' stavning '' det var skit jobbigt. mitt ute i skogen... med någon vet inte vem det var :O
Aja, nu sitter jag på pappas data. För min skärm på min data funkar itne -.-' Jävla skit...
Aja, mitt rum är klart hemma hos mamma nu !! Det är as ballt, jag har bilder på telefonen men jag kan inte ladda upp för jag är inte på min data....... Kommer senare, men det är as balt iaf (A)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen tror jag , eller snart iaf (A)

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0