12 april

Ursäkta mig som ja skriver.. Jag vet.. Jag skriver fel och slarvigt.... Sry..
Aja, nu har jag vart ute och kört moppe en ganska lång stund faktiskt. Jag hatar när man kommer till leran och lös grus. hela moppen bara slirar..... Skit jobbigt.. Aja, igår Nu har jag fått ännu 100kr till i ett påskägg, av min farmor.. TACK!
av pappas flickväns föräldrar fick jag godis en trisslott och brun utan sol. vet inte rikitgt om jag kommer använda den, man ser så konstig ut med den.. Jag tycker det förstör.. När jag kommer hem vill jag sola! Ellinor du får skaffa pengar!! :P
saknar er där hemma, men jag har ändå ganska kul här med, även fast jag ahr haft min damputbrott...
aja, jag funtar på att gå ut och lägga mig i solan, NEJ FAN"!!! Pappa har mina solbrillor i bilen, eller mina, det är teds (aa)
Hahha, aja han är väll borta i 2 timmar till......
Aja, ska geeka mig med annat nu, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0