11 april

Jag hinner inte skriva så mycket för jag är på landet, och är oftast sysselsatt hela tiden.. Ska snart ut och jaga påskägg tror jag ? Sen ska jag köra lite moppe... saknat det.. Min mobil och min ipod är helt knasiga. Min mobil återställde sig här om dan.. Vissa kontakter försvann och alla ord och smilisar försvann.... Min ipod låser sig och då måste jag vänta tills den laddat ut helt, sen ladda den sen lyssna på den... Så jag fick lyssna på min mobil när vi åkte upp hit..
Saknar ellinor och pojkarna, det är roligare att vara med er än att var hära.. även fast vi inte har något att göra ibland, så är det roligare att vara med er då.. Saknar er andra med, ni behöver inte oroa er ! Det är sjukt, min pappa köpte Desperate housewives spelat till mig!! så jag kan hålla mig sysslesatt ?.. haha, måste prova det nu..
Har redan fått 300kr i påskägg, först av mamma för att jag kommer inte träffa henne under hela påsken, då låg det en 100kr där och godis. sen fick jag av pappas tjej's föräldrar 100kr och godis, och så kom pappa upp i morse när jag precis vaknat med ett påskägg och där låg det godis och 100kr. TACK SÅ MYCKET!!

nej nu ska jag spela spelet (A)

PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0