1 april

SHIT DÅLIG UPPDATERING!! JAG LOVAR JAG SKA SKRIVA MERA, MEN JAG HAR VARIT TVUNGEN ATT PLUGGA... OCH HAR INTE SUTTIT VID DATAN NÅGOT... !!!! FORTSÄTT LÄS!!!

har inte direkt något skämt.. varför ska man driva om saker ? Är det äns kul :S ?
Aja, jag har haft prov idag.... på 23 frågor!!!!!! :O Gjorde alla VG-fråger med för det är sista gpngen vi har det ämnet... Men självklart har man inte hjärnan med sig på sluet så man glömer skrva vad linserna kallas... Och man får ju inte gå tillbaka och ändra heller... SUCK!!!!! Aja, idag gick jag hem till ellinor en stund efterskolan, emelie var med. are we friends ? bec i don´t know ..
Jag fick damp på idrotten för att ingen körde seriöst på vollybollen och jag hatar sånt När dom står och bara oj bollen kom ska jag ta den? sen skrek jag lite på laget och dom gjorde som jag sa sen :) Hahah, som förut en gång. Jag råkade precis skrika när våran lärare precis slutat prata : RÖR PÅ ER DÅ FÖR FAN!!! Han bah; Ja så kan man också peppa sitt lag... Jag bah, hehe. Menmen , som lyssnar ju :)
nej nu är mamma på cpe humör ingen måste sluta skriva och lägga mig i sängen, men kommer ändå inte kunna sova. är pigg?! Hahah, får väl ligga där och messa och mysa med kissen :D

Godnatt alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0