25 Februari

Emelie har sovit hos mig 2 dagar! Riktigt kul :)
I måndags så skulle jag och emelie mötas i gullmars, för jag skulle på smink skola. Fick vänta ett tag på emelie för hon missa den ena bussen. Skit läskigt fyllo som gick runt där iaf.. Sen efter smink kursen så vart det hem och käka, sen träning. Efter träningen följde emelie med mig hem. Vi tog sällskap med blondie, eftersom hon bor alldeles i närheten av mig. När jag och emelie kom hem så duschade vi, sen gick vi upp till bio rummet och kolla film :) Hade sätt på oss myskläderna och tog varsit täcke och bäddade ner oss i soffan. Vi kollade på SAW , men jag ahde tydligen inte hemma hela filmen så det vart TORKEL I KNIPA! Asso den är så jävlia rolig. Sen så kände vi inte för att kolla på film så vi gick till mitt rum och spela tvspel. Vi körde crasch någor bil spel. Jag vann typ alla gånger i början. Sen när emelie vann över mig, skrek hon till!! HAHA!! Då kommer min pappa in och säger ni får vara tysta jag försöker sova, ni får också sova nu, klockan är halv 3. Så vi spelade en liten stund sen gick vi och la oss. Vi låg och snacka om vem vi skulle banga på och inte! hahah ;). EMELIE ALLT SOM VI SA , STANNAR!! :P
Vi somnade typ 4 och skulle upp halv 9, för vi skulle till RIMBO!!
Vi gick upp direkt typ, iaf jag. Så jag tog fram frukost [ för en gång skull ] Emelie kom ner lite senare, för hon låg och drog sig.. Sen vart det bara att fixa sig.. Vi skyndade oss, men ändå så missade vi bussen till gullmars. Så vi väntade på nästa som gick tio minuter efter. Det var 40 minuter till bussen från Tekniska Högskolan skulle gå. Jag vart typ as stressad. Så när vi kom till gullmars han vi precis med tunnelbanan. Vi bytte då i slussen. Den kom också precis. Sen när vi väl var i Tekniska så var det bara att springa!! Fan vad vi sprang.. Helt slut när vi skulle ta sista trappan upp... Men vi hann med bussen!! :) Om vi inte hade sprungit hade vi itne hunnit,. Sen så vart vi lite egoistiska, för vi lyssnade på musik. Jag på min ipod och hon på mobilen. Sen när vi var framme så hade hampus lovat att stå på station och möta oss.. Men där stod ingen hampus... Men vi gick till badhuset och satt oss. Då kom Pontus:) Fan vad glad jag vart att se han igen!! Sen kom Hampus också. Vart lika glad att se han me! Skitungen har växt om mig!! :O Sen kom Matilda, var lika glad att se henne med. Så jag var med dom till typ 1 sen stack pontus hem, för han skulle på träning. Sen var jag med Hampus och Matilda till typ 3. Sen stack dom hem, jag och Emelie gick in till badhuset igen för att vänta på Robin. Men fittan kom inte.. Så då ringde jag honom.. Och han var på ett helt annat håll.. Så vi gick då till Ica och käka pizza! Efter pizzan började vi knalla till punkten där Robin och Micke kom och mötte oss, så vi gick till sporthallen. Det var en skit äcklig gubbe där inne! Han var skit fet! och hade för liten tröja så fettet stack ut och man såg hans röv, SÅ ÄCKLIGT!!!
Medans Micke var inne och bytte om till träningskläder och robin följde med in. Jag och Emelie stod och as garva utanför och tyckte det var skit äckligt att den där gubben var där!! Sen kom dom ut, och Robin är juh såklart skit rädd för bollar, så han typ gömde sig hela tiden. Sen kom hilmer och den andra ''no one'' får han heta (a) Vi gick tillbaka till punkten efter ett tag. Där satt vi och kollade på tv. Det fanns typ inget att kolla på så det var katten gustav! Hahah, så jävla kul alla var as inne i pogramet! Sen spelade jag Emelie och Hilmer biljard. Riktigt kul.. Sen stack ''no one'' hem. Så när Hilmer och Robin kom in igen så skrev Hilmer upp oss på namn listan, sen spelade vi kort. Ingen kom på vad vi skulle spela.. Så det blev finns i sjön.... Sen orkade ingen spela längre. Robin och Hilmer gick ut och rökte. Så går vi till dörrarna och dom står och kastar snöbollar. Så kommer Hilmer in med en, och jag och Emelie springer för kung och foster land, kanske inte riktigt men.. Haha.. Så springer vi in mellan NO-salen och punkten. Då kommer Hilmer och små kastar på oss. Så mula han mig..... Sen kommer robin och jag tror inte han har någon så jag springer förbi han och då håller han i mig, och Hilmer kommer och mular mig, robin försöker stoppa ner snöbollen innanför moulin, men han lyckas inte ;) Så jag kurrar ihop mig så jag lägger mig ner på golvet, sen slutar dom (aa) Hade snö i hela håret -.-
Sen så satt vi typ i soffan en stunfd till. Dom gick ut och rökte igen... Det var dags för mig och Emelie att röra oss hemåt. Så vi gickut och dom följde med upp till parkeringen, där var det en stor snövall, dom tänkte kast mig i den så båda två bärde upp mig, sen släppte dom mig, och Hilmer gick och bärde upp Emelie och gick med henne. Hen släppte ner henne sen för att hon sprattlade så mycket. Haha!! Sen han vi gå några meter, då kastar dom snöbollar på oss, en var nära på att träffa mitt huvud.. Haha!! Jag fick ingen kram av dom :( Menmen, det får bli en annan gång. Vi kom till stationen och väntade bara några minuter på bussen. Vi skulle bara åka till söderhall och byta buss till 676 eftersom vi satt på 625.. Det var helt BECKSVART vid busshållplatsen, men som tur var kom en tant som också skulle med bussen och hon hade ficklampa så hon lös när bussen kom. Jag och Emelie tog flummkort innan tanten kom. När vi väl var på bussen, däckade jag och emelie typ på en gång, det avr bara typ 3st på bussen. Fett skönt var det för vi fick dubbel platserna. Sen kom vi ner till tunnelbanan och jag nästan somnade där med, vi butte i gamla stan. Gick av i Gullmars och tog 875 till Centrum och sen så gick vi hem, jag bor juh nästan vid Centrum. Emelie skulle sova hos mig igen som tur var, så vi slapp skjusa hem henne och allt blivit tråkigt när man kom hem.. Vi satt på oss myskläderna och sen tog vi täckerna och satt oss i biorummet och kollade på Boat trip, den är fan rolig! När vi kollat klart vart vi fett trötta, klockan var ändå bara 12... Men vi satt oss i mitt rum och spelade tv spel, vi körde guiter hero (aa) Fast man hörde typ inget, så vi bestämde för att sova, vi somnade nästan på en gång igen.. På morgonen eller morgonen typ klockan 1 gick vi ner och käka frukost. Sen efter frukosten så gick vi upp och tog våra täcken igen och la oss i soffan i biorummet igen, och kollade lite på Heartbreak hotel! Hahaha, vi typ ägnade oss åt att vara i biorummet (aa) Sen kom min mamma och hämtade mig för jag skulle till hästen. Efter hästen när vi var på väg hem, innan Statiol precis, så såg vi att det rök skit mycket i kurvan!! När vi närmade oss såg vi att en bil bran, och såklart är min morsa så knäpp och stannar mitt i vägen brevid bilen och ska kolla! Jag skriker - VAD FAN KÖR FÖR I HELVETE!!! hon bah jaja, typ körde lungt... Asso hon typ fatta inte att man ska köra bort från det, den kunde fan ha exploderat när vi var brevid, då hade jag fan inte suttit här nu och skrivit.. Shit asso skit läskigt fan.. Sen när vi var på motorvägen så såg vi brandbilen fort som fan åka förbi, mamma skulle stana på oq och tanka, när hon kommer ut ur butiken och sätter sig i kollar ja i hennes ficka och joh vad har hon där? 2 stycken Daim.. Så vi öppnar en, var så jävla godissugen (A) Sen när jag var hemma käka jag och kollade på tv en stund när vi fikade, ska duscha snart. Nej nu ska jag bara plocka upp lite i rummet, nu när jag äntligen har fått fint, kan jag ju inte stöka ner det (aa) Sen ska jag duscha,  
Här nedan får ni liter bilder :)

Pusshey!!

Bilderna:
bild 1 : Emelie och jag i badhuset [
hampus fotar ]
bild 2 : Jag och min bästevän Hampus<3
bild 3 : Jag och Emelie när vi spelar kort med Hilmer och Robin [
hilmer fotar ]
bild 4 : Emelie's flumm bild, får inte lägga ut dom andra för henne, hoppas denna är okej (a)
bild 5 : Emelie och jag till slut,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0